søndag 20. oktober 2013

Dagens outfit

Det er søndag og veiedag/oppsummering. Og slik er resultatet:

Mandag: 111,0
Tirsdag: 110,8
Onsdag: 111,3
Torsdag: 110,2
Fredag: 109,9
Lørdag: 109,3
Søndag: 109,5
SUM: - 1,5 kg (Totalt - 17,1 kg)

Cm-måling
Hals: 40 cm
Bryst: 117 cm
Arm: 40 cm
Mage (1 cm over navlen): 130 cm
Mage (1 cm under navlen): 130 cm
Rumpe: 119cm
Lår: 77 cm
Legg: 45 cm
Sum: - 0 cm (Totalt - 64 cm)

Ingen nedgang i kroppsmål og halvannet kilo i kroppsvekt. Litt kjedelig når man legger så mye avkall i prosessen, men det er ikke noe jeg får gjort noe med nå. 
Også neste uke blir en utfordring med 3x foreninger og langweekend på hotell..

Men det er viktig å kose seg litt underveis! F.eks med nye klær.. Hva synes du?


God søndag fra Maximamma!

4 kommentarer:

  1. Hei jeg synes du har vært kjempeflink, og takket være deg har jeg i dag offisielt begynt på easylife. :) Jeg skal ikke gå på selve kurset, men har bare kjøpt pulveret, så nå er jeg kjempespent på om jeg får like gode resultater som deg. :)

    SvarSlett
  2. Jeg skulle gjerne bare ha kjøpt pulveret, for det er det som funker og ikke nødvendigvis disse møtene. Nå har ikke jeg vært på møter på 3 uker, men trener da - og det inngår jo i prisen vi betaler for opplegget. Men hold meg oppdatert da!! Og lykke til!!

    SvarSlett
  3. Ja det er ikke noe jeg ikke vet om slanking og hva som er bra og ikke bra, så de kursene føler jeg mye er for å suge penger av folk. Jeg kommer til å melde meg inn for å gå å trene også men det koster ikke mer enn 295 pr. mnd. Nå har jeg gått ned 2,7 kg på 2,5 dag og det hadde sikkert vært mer hadde jeg ikke sprukket litt med noe snop og chips i går. Men i dag treger jeg noe forferdelig på de, så det skal ikke skje igjen.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med et flott resultat! Mye vann som skal bort nå i starten, så du nok oppleve en litt roligere vektnedgang etter de to første ukene. Jeg sprikker jevnt og trutt jeg også, og det tror jeg at jeg må leve med..
    Masse lykke til videre!!

    SvarSlett