søndag 3. november 2013

Langweekend i bilder og utskeielser! Del 1


Vi er kommet til tirsdag og helgen er for lengst forbi, iallefall hva tid angår. Når det gjelder ANTALL KILO har jeg pådratt meg mange "bonus-kilo" om man kan kalle de det..
Jeg var ved godt mot og fast overbevisning før vi la i vei på torsdag. Jeg hadde pakket klart 2 stk shaker, vann og pulver i håndbaggasjen, resten i kofferten. Her skulle man holde fokus! Men det gikk ikke helt slik..
Over 7 timer på tog er lenge det!
Vel innsjekket på hotellet, gikk vi ut for å finne noe å bite i. Den nye jakken kom godt med, for det var rimelig kaldt ute..
Vi fant en nydelig asiatisk restaurant og jeg valgte meg ut en rett med kamskjell, kongereker, biff og kylling. Fantastisk!
Kvelden ble avsluttet med bading i oppvarmet basseng, selvsagt med hvitvin på bassengkanten, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar