tirsdag 10. september 2013

Blåmandag

Ja, det ble som mange håpet, og fryktet, blått i går. 


Jeg synes at Erna er kul. Det er kjekt med en kvinnelig statsminister. Og Erna er så folkelig. Så normal, liksom. Og så må jeg jo si at jeg også synes at det er litt stilig at hun ikke er ei "barbie". Norge har godt av å se at store damer rett og slett kan være store, også rent fysisk. Norge trenger noen nye idealer! Norge trenger slike som Erna!

Jeg gleder meg til å bli kjent med vår nye statsminister. Forhåpentligvis klarer hun å innfri partiets valgløfter. Og forhåpentligvis vil hun ha KrF som en liten demper på det blå-blå. At FRP blir med i regjering kan by på noen overraskelser..

Dag 1 for ny regjering. Dag 7 for meg! Utrolig at det er gått 1 uke nå. Jeg kjenner at jeg gleder meg til i kveld. Til ny kurskveld. Sjekke om badevekta mi er ærlig. Høre med de andres erfaringer og resultater. Kunne gi meg selv en velfortjent klapp for at første uke nå er passe, at jeg har klart det så langt 😃

Ønsker deg en riktig god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar