lørdag 14. september 2013

Ser du forskjell?

Mellom dette bildet:

Og dette:

...Ikke jeg heller...

Bortsett fra at jeg på det ene bildet har sko på, et armbånd på det andre bildet og forskjellig neglelakk fra bildet til bildet..

Én uke er gått mellom bildene. 
Én uke på pulver og vann. 
Dag 11.
Og ettpar kilo i minus..


Resultat for uken som er gått, kommer i morgen. Nå skal jeg ut å kose meg. Igjen. 
Vesken er pakket klar med pulver, shake og vann. Så får jeg bare krysse fingrene for at man får gå på do sånn noenlunde i ro og mak der jeg skal, for å blande meg en shake og to..

I innbydelsen sto det: "Kom sultne!" Skrekk og gru! For det første må jeg styre unna mat, kaker, godteri og brus og bare holde meg til vann, vann, vann! For det andre har jeg ikke lyst til å vise "halve verden" at jeg er på slanker'n! (Iallefall ikke offentlig!!) Full konsentrasjon, altså!!

GOD LØRDAG DERE :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar