torsdag 26. september 2013

Gårsdagens fadese

Det begynte med at jeg laget lasagne til familien. Med løk, hvitløk, eple og skinke. Så smakte jeg på skinken. Nydelig! Både smaken og det å kunne tygge. Bruke smaksløkene..

Så tok jeg meg ca 1 dl Pepsi Max. Det var litt rart med kullsyre og allting..

Så var det foreningstid. 6 stk var vi til bords og det hele ble alt for vanskelig for meg! Så jeg tok en liten porsjon. Og salat. Men ikke brød eller nachochips. 
Taco-grateng, noen som har vært borti det? Det var iallefall kjøttdeig og bønner oppi. 

Det bleservert brus, men jeg tok vann. Og kaffe uten melk, selv om jeg synes at det ikke er så godt. Kakene og sjokoladen rørte jeg ikke, selv om jeg fikk veeeeldig lyst på da jeg oppdager Twist Banan!!

Så satt jeg å kjente på at søtsmaken i munnen, som jeg har hatt nå disse ukene i ketose, var borte vekk. Litt godt da, men da visste jeg at nå var jeg ute av ketosen..

Hjemme tisset jeg på en ketostix. Den var bare såvidt farget. I morges var den sterkere, men jeg har lest at man kan gjerne ha noen ketoner i morgen-urinen uten at man er i ketose. 

Jeg har gått ned 10 kilo nå. Jeg er fornøyd, men jeg har jo sikkert 40 kilo igjen. Jeg KAN IKKE gi meg nå!!

Det er Dag 23.
Kom motivasjon og treng deg på!
Her skal du motstand finne..

2 kommentarer:

  1. Hei jeg må bare si at du har vært kjempeflink. :) Minus ti kg på tre uker er jo fantastisk.
    Lurer litt på de easylife greiene, er det noe liknende nutrilett i de pakkene med sjokolade? Ser de selger det på treningssenteret. Jeg lurer på om jeg skal kaste meg på dette jeg også men de pakkene koster jo hundre kroner mer enn nutrilett, men det kan vel ikke være det samme hvis du kommer i ketolyse? hadde vært veldig takknemmelig for ett svar.

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for oppmuntrende ord :-) Jeg har ikke prøvd Nutrilett, så jeg kan ikke uttale meg. Men jeg kan poste et bilde over ingrediensene i EasyLifes shake. Her er det iallefall sånn at man kommer i Ketose etter ca 3 dager og da tærer jo kroppen på eget fett. Noe jeg jo virkelig har oppdaget ettersom jeg har krympet 40 cm.. EasyLife Shaker skal tilsettes vann, jeg vet ikke hva Nutrilett anbefaler. Jeg har prøvd Noka-dietten. Der skulle man ha melk i shakene og jeg gikk ikke ned et kilo.. Var dette utfyllende svar? Spør gjerne igjen, jeg hjelper gjerne ;-)

    SvarSlett