fredag 13. september 2013

Den som sover synder ikke...

Dag: 10.
Etter å ha levert guttene i hhv barnehagen og skolen, var det tid for trening. Jeg slepte meg avgårde, bokstavlig talt, og takket være "treningsdaten" med ei venninne, så kom jeg meg på plass, hehe

Spinning og styrke à 30 minutter hver!
Du hendelse så slitsomt!!
Jeg må innrømme at jeg er litt forsiktig med å stå og å gyve på med alt jeg har pga slitasjen på knærne, men jeg håper så inderlig at når jeg kommer meg ned i kilo at knærne, spesielt det ene, skal kunne tåle mer!!

Men jeg syklet godt. Svetten dryppet som regn, hehe. Også styrketreningen var hard, selv om pulsen ikke var så høy. Jeg tror jeg må kjøpe meg en matte å ha hjemme og gjøre noen av de mageøvelsene hun gjorde, her hjemme. For jeg kjente hvordan det reiv i magen!
Slik som denne øvelsen. (Bildet er hentet fra KK)

Vel hjemme fikk jeg i meg en shake før jeg gikk i dusjen. Og det er lenge siden jeg har dusjet a la "home alone", for å si det sånn, så det ble en lang og varm dusj. 

Men så skjer det noe... Jeg våkner opp i sengen..! Må ha sovnet og sovet i en times tid! Hvordan kom jeg meg i sengen? Kliss naken og hår til alle kanter, men også ganske deilig :-)

God fredag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar