mandag 9. september 2013

Resultater, uke 1

"Gjem badevekten!" sa kursholder til oss på tirsdag. "Det holder at dere veier dere én gang i uka her hos oss."

Men det gjør jo ikke det...
Hver dag denne uka hopper jeg på vekta hver dag. Må bare sjekke... Og resultatet er som følger:

Mandag: 126,6 (startvekt)
Tirsdag: Gikk ikke på vekta..
Onsdag: 126,2
Torsdag: 125,2
Fredag: 124,6
Lørdag: 123,5
Søndag: 122,6
SUM: - 4 kg :-)

Ukens mål:


Jeg hadde satt som mål å trene 2 ganger i uken. Med dagens tur på 3 km (hvorav 1,5 km var ren oppoverbakke) sier jeg at det målet er nådd. Men vi skal ha 5 måltidserstattere pr dag. Lørdag ble siste måltid tatt alt for sent og i dag ble ikke siste måltid tatt i det hele tatt. Og det er jo ikke å følge dietten 100%. Selv om jeg må si meg utrolig fornøyd så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar