fredag 20. september 2013

Dusjer du på treningssenteret?

Eller foretrekker du å dusje når du kommer hjem?

Jeg foretrekker absolutt å dusje hjemme. I min egen dusj, hvor jeg er meg og forhåpentligvis alene. Ikke at det er en garanti da, både mann og barn kan komme hoppende inn rett som det er. Men barna har ingen fordommer. Mamma = Maximamma, sånn er bare det, liksom. Ikke mannen heller, for den saks skyld. Ingen uttalte iallefall..

På treningssenteret er man ikke bare avkledd, man er helt naken. Blottet. Og synlig. Og siden jeg er så stor så er jeg jo desto mer synlig liksom..

Men jeg dusjer på senteret allikevel. For før man skal hjem, skal man hente unger på veien, løpe noen ærend eller kanskje stoppe innom jobben først.. Og jeg vil heller være i nettoen i garderoben enn å sprade rundt i treningstøy, om jeg må velge mellom to onder..

Det er dag 17 og min 3. fredag med spinning og styrke à 30 minutter!
GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar