torsdag 5. september 2013

Skikkelig vondt i rumpa!!

Dag 2
På programmet andre dag står fellestrening med EasyLife gruppen. I dag er det spinning, en rolig time med fokus på hvordan tilpasse sykkelen og slike ting. 

Jeg har ikke vært på et treningssenter på 7 år! Jeg har i grunnen ikke trent på ca 7 år heller.. Jeg brukte litt tid på å pakke sekken, for å si det slik ja ;-) Innerst og nederst i skapet fant jeg treningsbuksa. Temmelig gammel - men jeg er fornøyd bare den passet, hehe. Og en utrangert t-shirt som er i strammeste laget. Men man kan vel ikke kjøpe ny nå når man skal gå ned i vekt?!?
Og så har jeg jo pulsklokke, så utstyret er i orden, haha! Kjøpte den i sommer, jeg visste jo at jeg skulle begynne på EasyLife og gjorde litt forberedelser underveis i ferien. Vet ikke helt hva det skal være godt for å måle pulsen da, men det er vel kjekt å ha? Skal prøve å ha den med meg på trening, sammen med magebeltet som fulgte med. At det passet rundt min mage var jo et lykketreff, haha. 
Nylakket negler må man vel ha på trening?!?

Ettermiddagen gikk, som alltid, veldig fort. Det gjaldt å gjøre ting i riktig rekkefølge for å få kabalen til å gå opp; lekselesing og middag. I dag ble det pølser i brød på guttene, så det kan knapt kalles middag.. Og så avgårde til barnevakten med kidså. 

Så var det meg og sykkelen da.. Jeg kan virkelig ikke huske at det var så vanskelig å sykle! En ting er nå intensiteten eller styrken, det var jeg jo forberedt på, men...

1. Det tok jammen ikke lang tid før jeg fikk gnagsår eller sittesår i rumpa - og du hendelse så vondt!!
2. Magen var jo i veien. Alltid. Én runde på sykkel ga to spark i magen, liksom..
3. Å feste skoene i disse pedal-selene var jo rene kunstverket! Skikkelig vanskelig..
4. VONDT! I knær og føtter, ja vondt overalt!!

Og jeg som har en spinning-avtale i morgen tidlig, du kan si det sånn at jeg ikke akkurat gleder meg til den nei..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar