fredag 6. september 2013

Forsakelser i kø..

Det er helg. Lørdag. 
Planene for helgen var lagt lenge før jeg startet på denne kuren, eller iallefall den ene da: Bryllup. 


Er det mulig å gå i bryllup uten å spise annet enn pulver/shake? Vel, det er opp til meg å bevise i dag..

Vi skriver Dag 4. Dag 3 - 5 skulle, ifølge kursholder, være de verste dagene. For nå er kroppen i krise, ber om nåde, forlanger mat.. Og mat blir det vel nok av i et bryllup, så her er det bare å stålsette seg!

Jeg hadde egentlig tenkt å "hoppe litt av" denne helgen, det er tross alt bryllup i dag og i morgen har jeg en sushi-avtale med en venninne. Neste uke skal jeg på kurs med jobben; hotellopphold med god mat og mere til. Og neste helg er det jubileum.. Det er sørenmeg alltid noe i "veien" - når skal et stakkars menneske få slanke seg i ro og mak???

Jeg må bare bite tennene sammen. Drikke vann i bryllupet og med 3 timers mellomrom smugdrikke shake i bilen når andre tar seg en røykepause. Sushi får byttes ut med svart kaffe - når målet er nådd så skal det feires med sushi i massevis!! 

Til jubileet neste helg vurderte jeg å melde avbud, men skal gjennomføre. Og kose meg! For man skal ikke måtte spise på noe for å kose seg vel?!?

Men jeg er redd at jeg sprekker. Ikke klarer å gjennomføre det.. Ifølge kursleder tar det 3-5 dager å komme i ketose, der vi skal være så lenge som mulig for at kroppen skal tære på eget fettlager. Og hva skjer om jeg sprekker? Hvor lett er det å komme i ketose igjen?

Kryss fingrene for at dette skal gå veien for meg..! Klokken bikker snart 08.00 og en lang dag med fristelser står foran meg..

Ønsker alle mine lesere en nydelig lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar