lørdag 14. september 2013

Dette her går IKKE veien altså!!

Nå sitter jeg på do. 
Har gjemt meg. 
Bort fra velkomstdrinker, forretter og smørbrød. For ikke å snakke om dessert!!

Jeg er ikke redd for egne reaksjoner. 11 dager uten mat gjør noe med man, man gir liksom litt F..

Men vi sitter ved et langbord. Tett i tett. Alle ser hva naboen spiser. Eller ikke spiser..

Velkomstdrink: "Du har ikke fått enda, værsågod." "Nei takk." "Den er altså alkoholfri!" "Ok. Men ellers takk." "Ok..."

Forrett: "Spiser du ikke Maximamma?!?" "Eh, jeg liker ikke mango..."

Hovedrett: Da gikk jeg. Ut. Ringte til mannen. Og til mamma. Og til en venninne. Men én gang måtte jeg jo inn igjen... "Nå må du spise!" "Eh, jeg er litt rar i magen, tror jeg må vente litt.."

Dessert: Det er nå. Porsjonstallerkener, én på hver plass. Da måtte jeg på do. Men desserten er der jo fortsatt når jeg kommer tilbake..

ARG!!! What to doo?!? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar