onsdag 11. september 2013

Hvis jeg legger godviljen til.. .

..så kan jeg se en ørliten forandring i ansiktet..

Selv om vekta går nedover, er det ikke en millimeters forskjell å spore på målebåndet. Nå kan det riktignok være at jeg ikke er så flink til å måle meg nøyaktig samme sted hver gang, men så store skulle vel ikke forskjellene være?

Jeg legger forøvrig ikke merke til noe på klærne heller, og det burde jeg vel strengt tatt gjøre!?!
Dagens outfit. Vi skriver dag 8.

Her er instruktørens svar på manglende cm-resultater: "Grunnen til at du ikke legger merke til dette på klærne dine er pga de første 2-3kg er karbohydratlagrene og vannet som er bundet opp mot disse som forsvinner (dette er også grunnen til at en må gå minst 14 dager på kosterstatterne for at det skal ha noen effekt). De neste kiloene vil du merke mer på kroppen :)

Her er mine startmål:
Bryst: 125 cm
Mage (1 cm under navlen): 138 cm
Lår: 82 cm
Arm: 42 cm
Hals: 42 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar