torsdag 12. september 2013

Holsulten

Dag 9:

Frokost på "pulverkur" har vært "lett", iallefall med tanke på gjennomføringen. Jeg har til og med tatt meg tid til å lage grøt-varianten, ikke bare hive ned på en shake.. 

Slik ser frokosten min ut om dagen. 
Litt kosttilskudd er også fint å ha med seg :-)

Men så blir det litt vanskeligere. Det er så travelt at jeg ikke rekker å riste meg en shake mellom slagene..
Nå f.eks gikk det 5,5 timer fra frokost til lunsj, det samme gjorde det igår. Da var jeg totalt oppi 4 måltider av 5, for jeg kom jo helt skeivt ut..

Jeg må begynne å ta med meg shake og "utstyr" i veska og kreve do-pause enten under møtet eller mellom slagene, dette går ikke an! 


Kanskje det er derfor vektnedgangen har stagnert litt?
- 1,1 så langt denne uken, 5,1 totalt på halvannen uke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar