onsdag 4. september 2013

MED ONDT SKAL ONDT FORDRIVES!

DAG 1:

Jeg var alt for sent i seng. Gårsdagen var travel, og selv om jeg gikk å la meg nesten direkte etter at jeg kom hjem (etter en liten prat med mannen og en sjokolade-shake) ble klokken over midnatt. Men jeg er underlig våken, kan det være spenningen over at jeg nå er i gang, noe nytt er i gjære?

Kl. 07.00: Frokost 
Dagen startet med en pose grøt, eple/kanel. Kursleder sa igår at man kunne ha kanel på grøten om man ville det (ikke sukker, naturligvis) og pepper eller karry på suppen. 

Jeg har aldri vært noe begeistret for havregrøt. Både konsistens og kanelsmaken tiltaler meg ikke noe særlig. Men den er praktisk i forhold til ungene; lager jeg vanlig havregrøt til dem om morgenen så kan vi jo ha felles frokost :-) Og så var det jo litt tyggemotstand i den - det føltes som en "vanlig" porsjon havregrøt..

Nå må jeg iallefall huske å kjøpe havregrøt/gryn som jeg har tilgjengelig.. Smugspiste frokost idag sånn at det ikke skulle bli kamp om grøten, hehe. 

En annen god ting med grøten, er at jeg skal begynne å ta tran og magnesium tabletter (skulle begynt med det også for lenge siden ja..) og da er det godt med litt fyll i magen..

På jobb har jeg med meg shakeren, 1x sjokolade-shake og 1 pose kyllingsuppe, kamuflert for "omverden" så godt det lar seg gjøre..

Takket være mengder med vann, er maten gått ned... Men det bekymrer meg at dette bare er dag 1 av MINST 14 dager..

Men jeg holder altså ikke på å dø av sult, hehe. Jeg har riktignok vært skikkelig sulten noen ganger, men da har det vært 4 timer siden sist måltid. Og det bør være 2-3 timer mellom hvert måltid, og minst 5 til dagen. 

Nå nærmer klokken seg 22.00. 
Jeg er sliten. Trøtt. Matt. 
Har hodeverk og tannverk. Tannverk får jeg fordi jeg, iallefall ifølge tannlegen min, biter tennene sammen i stress, både på dagtid og nattestid..

Nå skal jeg legge meg. Være fornøyd med dagens innsats og prøve å glede meg til morgendagens utfordring..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar